El. parduotuvė
Spausdinti

Prekių pristatymas

  • Visos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės pristatomos Lietuvoje pagal pirkimo metu pasirinktą prekių pristatymo būdą: „Pristatymas į pašto skyrių Lietuvoje“, „Pristatymas į namus Lietuvoje“ arba „Pristatymas į siuntų terminalą LP EXPRESS 24“. Įsigijus prekę „Dovanų siunta“, prekės pristatomos gavėjui į namus Lietuvoje.
  • Pristatymo įkainiai:
    • Pristatymas į pašto skyrių Lietuvoje – 2,32 Eur;
    • Pristatymas į namus Lietuvoje – 2,90 Eur;
    • Pristatymas į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 – 2,31 Eur;
    • „Dovanų siunta“ – pristatymo kaina įskaičiuota į prekės kainą, papildomai už pristatymą mokėti nereikia.
  • Prekių pristatymo terminai:
    • Pristatymas į namus Lietuvoje – 3–4 darbo dienos po patvirtinimo apie išsiųstą prekę elektroniniu paštu;
    • Pristatymas į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 – 3–4 darbo dienos po patvirtinimo apie išsiųstą prekę elektroniniu paštu;
    • Pristatymas į pašto skyrių Lietuvoje – 8–9 darbo dienos po patvirtinimo apie išsiųstą prekę elektroniniu paštu;
    • „Dovanų siunta“ – 3–4 darbo dienos po patvirtinimo apie išsiųstą prekę elektroniniu paštu.
  • Pasirinkus pristatymą į namus Lietuvoje, prekės pristatomos užsakyme nurodytam gavėjui į namus Lietuvoje. Neradus siuntos gavėjo namuose, jo gaunamosios pašto korespondencijos dėžutėje paliekamas pranešimas apie gautą siuntą. Gavėjas siuntą turi atsiimti jo adresui priskirtame pašte.
  • Pasirinkus pristatymą į siuntų terminalą LP EXPRESS 24, būtina nurodyti terminalą, kuriame pageidaujama atsiimti prekes. Užsakytos prekės bus pristatytos į nurodytą terminalą. Keisti terminalo vėliau nebus galima.
    Apie į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 pristatytas prekes gavėjas bus informuotas trumpąja žinute (SMS) arba elektroniniu paštu, kur bus nurodytas kodas – jį reikės suvesti terminalo ekrane. Nesuvedus kodo, prekių iš terminalo nebus galima atsiimti.
    Į siuntų terminalą LP EXPRESS 24 pristatytos prekės nemokamai saugomos pirmas 3 paras. Per šį laikotarpį iš siuntų terminalo neatsiimtos prekės perkeliamos į siuntoms saugoti numatytus Lietuvos paštus. Juose prekės bus saugomos 30 kalendorinių dienų. Apie tai siuntos gavėjas bus informuotas SMS žinute ir / ar el. paštu.
    Kiekviena siuntos saugojimo pašte diena apmokestinama 0,35 Eur (su PVM) mokesčiu. Atsiimdamas prekes gavėjas turės sumokėti už visą prekių saugojimo pašte laikotarpį.
    Daugiau informacijos – telefonu (8 5) 205 2120, mob. +370 686 37 686 arba el. paštu info@lpexpress.lt.
  • „Dovanų siunta“ pristatoma gavėjui Lietuvoje į rankas. Neradus siuntos gavėjo namuose, siuntinys paliekamas gavėjo adresui priskirtame pašte. Apie tai siuntos gavėjas informuojamas pranešimu, įmetamu į gaunamosios pašto korespondencijos dėžutę.
  • Pasirinkus pristatymą į pašto skyrių Lietuvoje, prekės pristatomos į artimiausią gavėjo adresui priskirtą pašto skyrių. Gavėjas, gavęs pranešimą į gaunamosios pašto korespondencijos dėžutę, prekes gali atsiimti pranešime nurodytame pašto skyriuje.
  • Lietuvos paštas neatsako už klaidingai apie gavėją pateiktą informaciją. Visos siuntos su klaidingai pateikta gavėjo informacija bus gražintos siuntėjui, jei siuntėjas ir gavėjas nėra tas pats asmuo. Jei gavėjo ir siuntėjo duomenys sutampa, prekės bus gražintos į elektroninės parduotuvės sandėlius.

Grįžti į pradžią

Prekių pristatymas

 

Prekių grąžinimas ir skundų pateikimas

 
2017 © AB Lietuvos paštas